• BIST 14331.21
  • Altın 5950.89
  • Dolar 46.4862
  • Euro 52.8175
  • Lefkoşa 26 °C
  • Mağusa 28 °C
  • Girne 27 °C
  • Güzelyurt 25 °C
  • İskele 28 °C
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 23 °C

Başbakan Tatar: OTEL sahipleri vermiyor! Cumhurbaşkanı provoke etti!

"Dome Oteli alamadım, neredesin Erhürman?"
Başbakan Tatar: OTEL sahipleri vermiyor! Cumhurbaşkanı provoke etti!

Basbakan Ersin Tatar, eleştirilerin odağında bulunan Dikmen'deki ÖZOK  öğrenci yurdunda basın açıklaması yapıtı

Dome Oteli alamadım,neredesin Erhürman?

Yatırımcı Ali Özok'a teşekkür ediyorum.

Yatırımcıya sahip çıkıyorum. Bu aileye destek olmak istiyorum.

Ben olayı sabah sabah çözdüm.Olacak iş değil.

Cumhurbaşkanı'nın sabah 6'da yaptıkları kışkırtmadır. 

Halkımız sağ duyuya çağırıyorum.

 

Tatar ben kimseden özür dilemiyorum. Birileri özür dileyebilir.

Ben Başbakan olarak kimseden özür dilemiyorum. Özür dileyecek bir durum yok.

 

Sabahın köründe buraya Cumhurbaşkanı gelecek ve bu kışkırtmalar olacak,bu olmadı.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler