• BIST 14331.21
  • Altın 5984.44
  • Dolar 46.4992
  • Euro 52.9122
  • Lefkoşa 24 °C
  • Mağusa 25 °C
  • Girne 25 °C
  • Güzelyurt 23 °C
  • İskele 25 °C
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 19 °C

Başhekim Adil Özyılkan’ın Koronavirüs Testi Pozitif

Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nin Başhekimi Adil Özyılkan’nın koronavirüs testi pozitif çıktı.
Başhekim Adil Özyılkan’ın Koronavirüs Testi Pozitif

Özyılkan, test sonucunu sosyal medya hesabından açıkladı.

Başhekim Özyılkan “Test sonucum pozitif gelmiştir.. Emin ellerde tedavime başlanıyor.. Herkesin ilgisine teşekkür ederim” ifadesini kullandı.    

 Geçen hafta katıldıklarıbir toplantı nedeniyle “temaslı” konumuna Başhekim Adil Özyılkan, eski Başhekim Bülent Dizdarlı ve Yataklı Tedavi Kurumları Müdürü Cenk Soydan tedbir amaçlı izole edilmişti.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler