• BIST 14331.21
  • Altın 5990.63
  • Dolar 46.4892
  • Euro 52.8444
  • Lefkoşa 30 °C
  • Mağusa 33 °C
  • Girne 28 °C
  • Güzelyurt 27 °C
  • İskele 33 °C
  • İstanbul 25 °C
  • Ankara 29 °C

Berova: “Gevşemeden endişeliyim”

Berova: “Gevşemeden endişeliyim”
Berova: “Gevşemeden endişeliyim”

Eski Eğitim Bakanlarından Ulusal Birlik Partisi (UBP) Milletvekili Özdemir Berova,  pandemi sürecinde yaşanan gevşemeden endişeli olduğunu, 40-50 hasta çıksa ülkemizdeki tüm hastanelerin pandemi hastanesine dönüşmek zorunda kalacağına ve kimsenin de dışarı çıkamayacağına dikkati çekti.

BRT ekranlarında konuşan Berova “40-50 hasta olsa ülkemizdeki tüm hastaneler pandemi hastanesi olacak demektir. Bu denli rehavete kapılmamızdan ötürü endişeliyim. Bir siyasetçi olarak ben de ihmal edebiliyorum. Kişisel sorumluluklara özenebildikçe ekonomimizin çarklarını en az zararla, hasarla döndürebiliriz. Düşünün 50 hasta olduğunu hastanede yatan… Dışarı çıkabilir misiniz? Filtreleme yapmadan açılma mümkün değil” dedi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler