• BIST 14362.37
  • Altın 6009.62
  • Dolar 46.4943
  • Euro 52.8071
  • Lefkoşa 35 °C
  • Mağusa 36 °C
  • Girne 30 °C
  • Güzelyurt 32 °C
  • İskele 36 °C
  • İstanbul 28 °C
  • Ankara 30 °C

Borcu olanlar, dikkat!

Telekomünikasyon Dairesi açıkladı...
Borcu olanlar, dikkat!

Telekomünikasyon Dairesi, vatandaşların 31 Mayıs 2016’ya kadar Daire’ye olan borçlarının, 19 Ağustos’a kadar ödenmesi gerektiği uyarısında bulundu.

Daire’den yapılan yazılı açıklamada, 31 Mayıs’a kadarki borçlarını 19 Ağustos’a kadar ödemeyen abonelerin, sabit telefon irtibatlarının kesileceği belirtildi. Şubat 2016 ayı sonu itibarıyla Daire’ye, 6 fatura dönemi ve üzeri borcu olan abonelerin hatlarının da iptal edileceği kaydedildi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler