• BIST 14331.21
  • Altın 5993.38
  • Dolar 46.4903
  • Euro 52.8788
  • Lefkoşa 32 °C
  • Mağusa 34 °C
  • Girne 28 °C
  • Güzelyurt 29 °C
  • İskele 34 °C
  • İstanbul 27 °C
  • Ankara 30 °C

Kontrolör: "Suçluluk hissetmiyorum"

Kontrolör: "Suçluluk hissetmiyorum"

ANKARA İspanya'da 79 kişinin hayatını kaybetmesine neden olan tren kazasıyla ilgili dün mahkemede tanık olarak dinlenen kontrolör Antonio Martin Marugan, kaza sırasında trende bulunduğunu ve "Hiçbir an suçluluk hissetmediğini" söyledi.  Kazadan birkaç saniye önce konuşmanın bittiğini belirten Marugan, "Tren raydan çıktığında cep telefonum cebimdeydi" dedi.  İspanya’da mahkeme, 79 kişinin öldüğü tren kazası sırasında makinistin telefonla konuştuğunun tespit edildiğini açıklamıştı. Makinistin, telefonda Marugan ile konuştuğu belirlenmişti. "Muvakkaten ihmal nedeniyle ölüme sebebiyet vermek"le suçlanan makinist Francisco Garzon Amo, mahkemede sorumsuz davrandığını itiraf etmişti.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler