• BIST 14331.21
  • Altın 5996.97
  • Dolar 46.4869
  • Euro 52.8419
  • Lefkoşa 30 °C
  • Mağusa 33 °C
  • Girne 28 °C
  • Güzelyurt 27 °C
  • İskele 33 °C
  • İstanbul 25 °C
  • Ankara 29 °C

Paşaköy Belediyesi, suyun gelişini kutladı

Paşaköy Belediyesi, Türkiye’den KKTC’ye Su Temin Projesi kapsamındaki suyun Mesarya’ya ulaşması dolayısıyla kutlama düzenledi...
Paşaköy Belediyesi, suyun gelişini kutladı

Paşaköy Belediyesi, Türkiye’den KKTC’ye Su Temin Projesi kapsamındaki suyun Mesarya’ya ulaşması dolayısıyla kutlama düzenledi.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Paşaköy Belediyesi, suyun gelmesi dolayısıyla kurban keserek kutlama yaptı.

Suyun tüm adaya hayırlı olmasını dileyen Paşaköy Belediye Başkanı Habil Tülücü, “Anavatan Türkiye’ye böylesine bir bereketi topraklarımıza ulaştırdığı için minnettarız’’ ifadelerini kullandı.

Bölgedeki su sıkıntısının ciddi anlamda giderileceğini belirten Tülücü, “Tarım Bakanlığı’nın özverili çalışmalarından dolayı”, Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Nazım Çavuşoğlu’na da teşekkür etti.

Etiketler:
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler