• BIST 14331.21
  • Altın 5948.85
  • Dolar 46.4976
  • Euro 52.927
  • Lefkoşa 21 °C
  • Mağusa 19 °C
  • Girne 22 °C
  • Güzelyurt 21 °C
  • İskele 19 °C
  • İstanbul 21 °C
  • Ankara 15 °C

Sadıkoğlu: Çok şükür sağlığım yerinde

İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu, geçirdiği operasyonun ardından sağlığının yerinde olduğunu açıkladı.
Sadıkoğlu: Çok şükür sağlığım yerinde

İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu, geçirdiği operasyonun ardından sağlığının yerinde olduğunu açıkladı.

Sadıkoğlu açıklamasında;

“Değerli halkımız, kıymetli dostlarım,

Geçirdiğim operasyonun ardından çok şükür sağlığım yerinde. Sürecin başından itibaren dualarını, iyi dileklerini esirgemeyen herkese gönülden teşekkür ederim.

Arayan, mesaj atan, sosyal medyadan ulaşan herkese ayrı ayrı minnettarım. Destekleriniz bana güç verdi, moral oldu. En kısa sürede görevimin başında olacağım.

Bu vesileyle tüm 6 Temmuz’da sona erecek 53. Geleneksel İskele festivalimizin coşkusuna ortak olmaya davet ediyorum.”  ifadelerine yer verdi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler