• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • Lefkoşa 25 °C
  • Mağusa 25 °C
  • Girne 27 °C
  • Güzelyurt 25 °C
  • İskele 25 °C
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 17 °C

Sağlık Bakanlığı açıkladı: Bebekler beslenmeye başladı

Sağlık Bakanlığı tarafından ‘alkollü mama’ verilen 6 bebeğin sağlık durumuna ilişkin yapılan açıklamada, bebeklerin beslenmeye başlandığı duyuruldu.
Sağlık Bakanlığı açıkladı: Bebekler beslenmeye başladı

Sağlık Bakanlığı tarafından ‘alkollü mama’ verilen 6 bebeğin sağlık durumuna ilişkin yapılan açıklamada, bebeklerin beslenmeye başlandığı duyuruldu.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, “Bugün sabah saatlerinde yapılan değerlendirmelere göre, Dr. Burhan Nalbantoğlu Acil Durum Hastanesi Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi’nde tedavi görmekte olan 6 bebeğin sağlık durumu stabildir ve olumlu yönde seyretmektedir. Dün itibarıyla 6 bebek ağızdan beslenmeye başlamış olup, bu gelişme tedavi süreçlerinde önemli bir adımı teşkil etmektedir. Bebeklerin sağlık durumu iyi yönde gelişmeye devam etmektedir.” ifadelerine yer verildi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler