• BIST 14368.09
  • Altın 6013.04
  • Dolar 46.4958
  • Euro 52.772
  • Lefkoşa 35 °C
  • Mağusa 36 °C
  • Girne 30 °C
  • Güzelyurt 32 °C
  • İskele 36 °C
  • İstanbul 28 °C
  • Ankara 30 °C

Tarım Bakanlığı ile Geçitkale Belediyesi arasında protokol imzalandı

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı ile Geçitkale Belediyesi arasında arazi kullanımına ilişkin işbirliği protokolü imzalandı.
Tarım Bakanlığı ile Geçitkale Belediyesi arasında protokol imzalandı

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı ile Geçitkale Belediyesi arasında arazi kullanımına ilişkin işbirliği protokolü imzalandı.

Protokole göre, bakanlık tarafından 9 dönümlük zeytinlik arazi, Geçitkale Belediyesi’nin kullanımına tahsis edildi.

Geçitkale Belediye binasında düzenlenen imza töreninde, protokole Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Erkut Şahali ile Geçitkale Belediye Başkanı Hasan Öztaş imza koydu.

Protokol imza töreninde Tarım Dairesi Müdürü Kuntay Vurana, bakanlık ve belediye yetkilileri de hazır bulundu.

Protokolün amacı, belediye sınırları içinde bulunan ve idarenin mülkiyetinde olan zeytinlik arazinin bakım, onarım, peyzaj ve üretim işlerinin yapılması, idamesinin sağlanması ve Cittaslow çalışmalarına katkı koymak amacı ile Geçitkale Belediyesi’nin kullanımına tahsis edilmesini kapsıyor.

Protokole göre belediyenin, protokolde belirtilen zeytinlik arazinin içerisinde ve etrafında bakım, onarım ve temizliği yapmak, arazi içine yeni zeytin ağaçları dikmek ve araziyi sulanmak yönünde yükümlülükleri bulunuyor.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler