• BIST 14331.21
  • Altın 5981.55
  • Dolar 46.5027
  • Euro 52.8952
  • Lefkoşa 24 °C
  • Mağusa 25 °C
  • Girne 25 °C
  • Güzelyurt 23 °C
  • İskele 25 °C
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 19 °C

Tatar, “Antalya Diplomasi Forumu”na Katılmak Amacıyla Türkiye’ye Gitti

Tatar, “Antalya Diplomasi Forumu”na Katılmak Amacıyla Türkiye’ye Gitti
Tatar, “Antalya Diplomasi Forumu”na Katılmak Amacıyla Türkiye’ye Gitti

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın davetlisi olarak “Antalya Diplomasi Forumu”na katılmak amacıyla Türkiye’ye gitti.

 

Dışişleri Bakanı Tahsin Ertuğruloğlu’nun eşlik ettiği Cumhurbaşkanı Tatar saat 16.15’te KKTC’den ayrıldı.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler