• BIST 14331.21
  • Altın 5985.96
  • Dolar 46.5085
  • Euro 52.9137
  • Lefkoşa 22 °C
  • Mağusa 24 °C
  • Girne 23 °C
  • Güzelyurt 22 °C
  • İskele 24 °C
  • İstanbul 21 °C
  • Ankara 19 °C

Türk-Sen: "Özelleşmeye müsade etmeyeceğiz"

Türk-Sen: "Özelleşmeye müsade etmeyeceğiz"

Türk-Sen, Telekomünikasyon Dairesi’nin özelleştirilmesine müsade etmeyeceklerini belirtti.

Türk-Sen Genel Başkanı Arslan Bıçaklı yaptığı açıklamada, ülkeyi yönettiğini iddia edenlerin muhalefetteyken sendikalarla birlikte özelleştirmeye karşı eylem ve miting yaptığını anımsatarak, “Ancak bugün koltuğa oturunca yine Telefon Dairesinin özelleştirilmesi ile ilgili açıklama yapmaya başlamışlardır” dedi.

“Devletin bu gibi kurumları ve daireleri, siyasilerin abalarından miras kalmamıştır” diyen Bıçaklı, toplumun malı olan bu gibi kurum ve kuruluşlara, Türk-Sen ve üye sendikalarının geçmişte olduğu gibi bundan sonra da sahip çıkmaya devam edeceğini ifade etti.  Bıçaklı, bu konunun yeniden gündeme gelmesi halinde Anayasal ve yasal grev haklarını kullanmaktan çekinmeyeceklerini  vurguladı.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler