• BIST 14331.21
  • Altın 5977.33
  • Dolar 46.5031
  • Euro 52.9408
  • Lefkoşa 21 °C
  • Mağusa 23 °C
  • Girne 22 °C
  • Güzelyurt 22 °C
  • İskele 23 °C
  • İstanbul 21 °C
  • Ankara 17 °C

Öğretmenlere ödeme geliyor!

Bakanlar Kurulu kararı verdi...
Öğretmenlere ödeme geliyor!

Bakanlar Kurulu, 47/2010 Sayılı Kamu Çalışanlarının Aylık (Maaş-Ücret) ve Diğer ödeneklerinin Düzenlenmesi Yasası Çerçevesinde İstihdam edilen öğretmenlere, 2015 yılında ödenmesi gereken, 2015-2016 Öğretim Yılı Hazırlık Ödeneğinin verilmesine karar verdi.

İlgili yasa kapsamında istihdam edilen öğretmenlerin, Öğretim Yılı Hazırlık Ödeneği hakkında ilgili sendikalar KTÖS ve KTOEÖS ile yapılan görüşmelerde varılan mutabakat sonucu, 2013-2014 yıllarıyla ilgili geriye dönük talep yapılmayacağı da karara bağlandı.

 

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler