• BIST 14345.84
  • Altın 6055.44
  • Dolar 46.4921
  • Euro 52.785
  • Lefkoşa 36 °C
  • Mağusa 28 °C
  • Girne 30 °C
  • Güzelyurt 34 °C
  • İskele 28 °C
  • İstanbul 29 °C
  • Ankara 29 °C

Apple, Netflix'e rakip oluyor

Apple, 25 Mart'ta online film ve dizi platformu Netflix'e rakip oluyor. Lansman Kaliforniya'da yapılacak.
Apple, Netflix'e rakip oluyor

ABD merkezli teknoloji devi Apple'ın Netflix'e rakip olacak platformunun lansman tarihi belli oldu. Apple'ın ‘it's show time' (Şov zamanı) sloganı ile duyurduğu lansmanın 25 Mart'ta gerçekleştirileceği açıklandı.

 

Lansman, Kaliforniya Cupertino'daki Apple Campus'te yapılacak.

NTV'nin haberine göre, bir süredir online film ve dizi platformu kurmak için çalışmalar yürüten Apple'ın bugüne kadar bu proje kapsamında 2 milyar dolar harcadığı belirtiliyor.

Apple'ın yeni platformunun lansman sonrası dünya genelinde yayına başlayacağı da gelen bilgiler arasında.

Etiketler: ,
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler