• BIST 14401.85
  • Altın 5955.64
  • Dolar 46.5129
  • Euro 52.8507
  • Lefkoşa 35 °C
  • Mağusa 35 °C
  • Girne 29 °C
  • Güzelyurt 33 °C
  • İskele 35 °C
  • İstanbul 30 °C
  • Ankara 29 °C

Dallas saldırısı - Obama: Vahşi ve aşağılık bir eylem

ABD'nin Dallas kentinde iki siyahın polis tarafından öldürülmesine tepki için düzenlenen protesto gösterilerinde keskin nişancıların açtığı ateşte beş polis memuru öldü.
Dallas saldırısı - Obama: Vahşi ve aşağılık bir eylem

NATO zirvesine katılmak üzere Polonya'da bulunan ABD Başkanı Barack Obama, Dallas'taki saldırıyı "Önceden planlanmış vahşi ve aşağılık bir saldrı" olarak niteledi.

Obama düzenlediği basın toplantısında "Emniyet görevlileri barışçıl bir gösteride insanları korumak için görevlerini yaparken saldırıya uğradı. FBI, Dallas emniyetiyle irtibat içerisinde. Bu saldırıyla ilişkili herkes gereken cezayı alacak. Adalet yerini bulacak" diye konuştu.

Saldırıda hayatını kaybeden polislerin ailelerine taziyelerini de ileten Obama, "Bugün emniyet güçlerinin bizim güvenliğimizi sağlamak için yaptığı fedakarlıkların yürek burkan bir örneğini gördük" diye konuştu.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler