• BIST 14331.21
  • Altın 5984.44
  • Dolar 46.4992
  • Euro 52.9122
  • Lefkoşa 24 °C
  • Mağusa 25 °C
  • Girne 25 °C
  • Güzelyurt 23 °C
  • İskele 25 °C
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 19 °C

G20, koronavirüsle mücadeleye 21 milyar dolar aktaracak

G20, koronavirüsle mücadeleye 21 milyar dolar aktaracak
G20, koronavirüsle mücadeleye 21 milyar dolar aktaracak

G20 ülkelerinin yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadeleye 21 milyar doların üzerinde kaynak ayıracağı açıklandı.

G20'nin resmi internet sitesinde yayınlanan açıklamada, "G20 ülkeleri, davetli ülkelerle birlikte Kovid-19 pandemisiyle mücadeleye destek vermeye yönelik küresel çabaları koordine ediyor. Şu ana dek G20 ve davetli ülkeler, dünyada sağlık alanında finansmanın desteklenmesi için 21 milyar dolardan fazla kaynak sağlamayı taahhüt etti" dendi.

Bu kaynakların tanı çalışmaları, aşı geliştirme faaliyetleri, tedavi ve AR-GE çalışmaları için kullanılacağı ifade edildi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler