• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • Lefkoşa 29 °C
  • Mağusa 29 °C
  • Girne 28 °C
  • Güzelyurt 26 °C
  • İskele 29 °C
  • İstanbul 23 °C
  • Ankara 24 °C

Gıda Mühendisleri Odası başkanlığına yeniden Oymen seçildi

Gıda Mühendisleri Odası (GMO) Olağan Genel Kurulu’nda başkanlığına yeniden Beste Oymen seçildi.
Gıda Mühendisleri Odası başkanlığına yeniden Oymen seçildi

Yapılan açıklamaya göre, KTMMOB Gıda Mühendisleri Odası’nın Olağan Genel Kurulu, cumartesi günü KTÖS binasında gerçekleştirildi.

Divan Başkanlığı’nın oluşturulması sonrasında Faaliyet Raporu okundu ve Mali Rapor okunup aklandı.

Oymen’in, Gıda Mühendisleri Odası’na yeniden başkan seçildiği Genel Kurul’da, Oda Yönetim Kurulu Üyeleri; Hülya Hüseyin, Mustafa Emindayı, Selin Akmal ve Vedia Artemel, Oda Yönetim Kurulu Yedek üyeliğine Rabia İltuş, Yağmur Özçelebi, Kısmet Baştürk ve Eda Nur Meydan seçildi. Denetleme Kurulu üyeliklerine de Oya Fedai ve Mustafa Akçaba getirildi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler