• BIST 14310.53
  • Altın 6052.27
  • Dolar 46.6175
  • Euro 53.1175
  • Lefkoşa 32 °C
  • Mağusa 29 °C
  • Girne 29 °C
  • Güzelyurt 32 °C
  • İskele 29 °C
  • İstanbul 27 °C
  • Ankara 25 °C

Dinçyürek doktorları hedefe koydu! "750 Bin TL alıp çalışmadıklarını ima etti!"

Sağlık Bakanı Dinçyürek: Doktor Maaşlarını Açıkladı, “Tam Mesai” Tartışması Derinleşti
Dinçyürek doktorları hedefe koydu! "750 Bin TL alıp çalışmadıklarını ima etti!"

Sağlık Bakanı Dr. Hakan Dinçyürek, kamuoyunda tartışmalara yol açan tam mesai uygulamasına ilişkin açıklamalarda bulunarak, kamu hekimlerinin aldığı maaşları da kamuoyuyla paylaştı.

Dinçyürek, bazı doktorların yüksek maaş almalarına rağmen yeterli düzeyde çalışmadığını ima eden ifadeler kullanırken, mevcut sistemin sürdürülemez olduğunu savundu. Bakan, kamuda hizmet veren hekimlerin maaşlarının ciddi rakamlara ulaştığını belirterek, buna karşın tam mesaiye uyum konusunda sorunlar yaşandığını ileri sürdü.

Açıklamalar, sağlık çalışanları arasında tepkiyle karşılanırken, sendikalar ve meslek örgütleri Bakan’ın söylemlerinin hekimleri hedef gösterdiğini savundu. Tartışmanın önümüzdeki günlerde büyüyerek devam etmesi bekleniyor.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler